Smyslem a cílem celého projektu je zprostředkovat a zkvalitnit přijatelnou formou výuku na naší škole prostřednictvím nových metod a nástrojů, učebních pomůcek a materiálů za využití a propojení všech médií, dále pak rozvíjet kompetence našich učitelů zejména pro oblast digitálních technologií.
Rádi bychom nejenom šli s dobou, ale určovali i krok. Budeme pokračovat v tom, co již aktivně děláme a hlavně ... dále objevovat, získávat, inspirovat, zkvalitňovat ... prostě inovovat.
VEŘEJNÉ ZAKÁZKY V OBLASTI PODPORY 1.4 OP VK - UKONČENO
Celkový rozpočet projektu | 1 021 115 Kč |
Registrační číslo: | CZ.1.07/1.4.00/21.1634 |
Realizační období: | 1. května 2011 - 31. října 2013 |
Kontaktní osoby: | Bc. Eva Hapáková, Mgr. Radka Vlčková, tel. +420 415 710 598 |
Pro zajištění klíčové aktivity Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT a Podpora inovativních metod a forem práce při výuce matematiky jsme školu dovybavili digitálními technologiemi a zakoupili a do výuky integrovali následující:
Většinu technologií jsme zrealizovali v průběhu prázdninových měsíců 2011, aby bylo možno plně realizovat projekt od začátku školního roku 2011/2012. V 6. A byla vytvořena učebna s možností tzv. digitální výuky, kdy každý žák má k dispozici osobní notebook, který je propojený speciálním software s učitelským počítačem a interaktivní tabulí.
Individualizaci výuky pro zvýšení efektivity rozvoje čtenářské a informační gramotnosti jsme realizovali převážně ve 4. třídě ZŠ praktické v předmětu ČJL a v 1. - 3. třídě ZŠ logopedické v předmětu Logopedická péče. Časová dotace byla 1 hodina týdně v každém předmětu, individualizace probíhala formou rozdělení výuky do skupin podle specifikovaných kritérií pro daný předmět.
Vzdělávání pedagogických pracovníků probíhalo kontinuálně během realizačního období v závislosti na nabídce seminářů. Pedagogové se ve většině případů zúčastňovali aktivit se zaměřením na rozvoj a zvyšování kompetencí v oblasti digitálních technologií s cílem vytváření výstupů projektu - DUMů a tvorbou vlastních výukových aktivit a materiálů.
Šablona | Jednotka výstupu |
Počet výstupů |
Dosaženo výstupů za celé období |
Oblast vzdělávání, okruh, téma |
I/1 | Vyučovací hodina | 216 | 216 |
Vytvořeny skupiny žáků podle kritérií |
III/2 | Sada 20 DUMů | 15 | 15 | Jazyk a jazyková komunikace vč. AJ, Fyzika, Zeměpis, Přírodopis, Výchova k občanství, Dějepis, Výchova ke zdraví, Prvouka, ICT, Matematika |
III/3 | Osvědčení | 24 | 24 | Odborné konference o podpoře IT ve výuce, Zvyšování uživ. dovedností s výukovými SW, Využití médií ve výuce |
IV/2 | Sada 36 DUMů | 2 | 2 | M - Čísla a početní operace M - Geometrie v rovině a prostoru |
IV/3 | Osvědčení | 8 | 8 | Didaktické hry z M Charakteristika a ukázky dobrého vyučování v M Metody a formy práce se zaměřením na M gramotnost |
Monitorovací zprávy i závěrečná zpráva jsou k dispozici k nahlédnutí v kanceláři školy. Projekt byl úspěšně ukončen, závěrečná zpráva schválena.
Dvořákova 24
438 01 Žatec